ETKİNLİK TAKVİMİ
| Pt | Sa | Ça | Pe | Cu | Ct | Pz | 
|---|---|---|---|---|---|---|
01  I. Uluslararası Lisansüst... 
 | 	
			02  I. Uluslararası Lisansüst... 
 | 	
			03  Kalite Öğrenci Toplulukla... 
I. Uluslararası Lisansüst... 
 | 	
			04  Kalite Öğrenci Toplulukla... 
 | 	
			05  Dans Tiyatrosu: Toprak (0... 
Kalite Öğrenci Toplulukla... 
 | ||
06  Dans Tiyatrosu: Toprak (0... 
Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
Bir Toprak Dört Fidan (06... 
Dünya Çevre Günü Paneli (... 
İkinci El Takas Pazarı (0... 
 | 	
			07  Dans Tiyatrosu: Toprak (0... 
Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
 | 	
			08  1st International Symposi... 
Polonyalı Bir Akademisyen... 
Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
Perküsyon Workshop (08 Ha... 
HPLC Temel Eğitimi (08 Ha... 
 | 	
			09  2. Ulusal ve I. Uluslarar... 
Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
Meyve Sebze Atıklarının F... 
 | 	
			10  2. Ulusal ve I. Uluslarar... 
Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
 | 	
			11  Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
 | 	
			12  Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
 | 
13  Aslı Yıldırım ve Ömer Far... 
 | 	
			14  | 	
			15  Udi Bestekarların Eserler... 
 | 	
			16  Ege Bölgesinde Standardiz... 
 | 	
			17  | 	
			18  Geleneksel Bez Bebek Yapı... 
 | 	
			19  | 
20  Mezuniyet Töreni: EÜ Çeşm... 
 | 	
			21  Ege Üniversitesi\\\'nin Y... 
Geri Dönüşüm Malzemeler i... 
 | 	
			22  Ege Üniversitesi\\\'nin Y... 
Geri Dönüşüm Malzemeler i... 
 | 	
			23  Ege Üniversitesi\\\'nin Y... 
Mezuniyet Töreni: EÜ Berg... 
Mezuniyet Töreni: EÜ Emel... 
Geri Dönüşüm Malzemeler i... 
Çevre Eğitimi Neden Vazge... 
 | 	
			24  Kariyer Söyleşileri: Mühe... 
Ege Üniversitesi\\\'nin Y... 
Mezuniyet Töreni: EÜ Hemş... 
Mezuniyet Töreni: EÜ Ödem... 
 | 	
			25  Mezuniyet Töreni: EÜ Güze... 
 | 	
			26  | 
27  Topraklama Bahçesinin ve ... 
 | 	
			28  TÖBİR’den Türk Dili 1 ve ... 
Gündem: Bağımlılıklar, Da... 
Programların Tasarımı ve ... 
 | 	
			29  Kariyer Söyleşileri: Mühe... 
HPLC Temel Eğitimi (29 Ha... 
EÜ Ziraat Fakültesi Mezun... 
 | 	
			30  Mezuniyet Töreni: EÜ Edeb... 
Emeklilik Töreni: Prof.Dr... 
A Zero Discharge Approach... 
 | 


